6 september 2015

Mera kurser!

På onsdag är det äntligen dags för min nya matlagningsklass på Happy M Kitchen. Det känns pirrigt och kul att få testa "Smart mat för den late kocken" i det här nya konceptet. Det är många som anmält sig men det finns fortfarande några platser kvar för den som är intresserad. Jag lovar er en grymt rolig, inspirerande och GOD kväll där jag lagar maten och ni äter upp den.

För er som inte har möjlighet att komma på onsdag så kan jag med glädje meddela att det nu finns möjlighet att hänga med på ytterligare tre matlagningsklasser på Happy M Kitchen.

Happy Clean Family Food ons 16/9 kl 17:30
Happy Clean Food från Mellanöstern tis 29/9 kl 17:30
Happy smarta sötsaker onsdag 14/10 kl 17:30

Under kvällen går vi igenom fem olika recept och deltagarna får ta med sig recepten hem. Vi använder bara ekologiska och växtbaserade ingredienser. Samtliga recept är glutenfria och inget raffinerat mjöl eller socker förekommer. Vid en matlagningsbar demonstrerar jag hur man lagar de olika maträtterna, beskriver ingredienserna och berättar om vad maten gör med oss. Du följer med i processen och får smaka på allt som tillagas. Jag och Marie har satt ett föremånligt pris för att så många som möjligt ska kunna komma och bli inspirerade! Klicka dig vidare på respektive klass för mer info och bokning.

Inga kommentarer: